КАДРОВИЙ СКЛАД
Кількість штатних одиниць за штатним розписом - 37,27
Кількість фактично зайнятих посад - 34,65
Кількість педагогічних працівників - 15
Обслуговуючого персоналу - 18
Кількість педагогічних працівників за посадами: директор - 1; музичний керівник - 1; вихователів - 10; керівник гуртка - 1; психолог - 1, інструктор з фізичної культури - 1.
Педагогів з повною вищою освітою - 12
Кудрічева Анна Олександрівна
вихователь
У Тернівському ЗДО працює з 2012 року на посаді вихователя. Має кваліфікаційну категорію "спеціаліст I категорії". Постійно підвищує свій професійний рівень: є учасником обласної панорами педагогічних ідей "Світ дошкілля-2018"; учасник Міжнародного психолого-педагогічного фестивалю "Перспектива Суми-2012". Працює над питанням "Ранній розвиток дошкільника за методикою Нікітіних". Зарекомендувала себе як відповідальний, досвідчений педагог, завжди готова виконувати завдання, що потребують використання нетрадиційних підходів.
Положій Валентина Володимирівна
вихователь
Яєшник Наталія Леонідівна
вихователь
Фесенко Лариса Валентинівна
вихователь
Кондатенко Юлія Василіна
вихователь
Чередниченко Оксана Сергіївна
вихователь
У Тернівському ЗДО працює на посаді вихователя працює 8 років. Є членом Асоціації працівників дошкільної освіти. Має кваліфікаційну категорію "спеціаліст II категорії". Працює над темою "Дидактична гра як засіб сенсорного виховання дітей". Педагог вміло розв'язує освітні та виховні завдання різного ступеня складності, проявляє неординарність мислення, щире захоплення своєю справою, творчий пошук.
Закутайло Світлана Олександрівна
вихователь
У Тернівському ЗДО працює на посаді вихователя з 2003 року. Педагогічний стаж - 29 років. Є членом Асоціації працівників дошкільної освіти. Працює над темою "впровадження сучасних форм, методів та прийомів з екологічного виховання дошкільників". У своїй роботі перевагу надає ігровим методам та прийомам, що сприяє невимушеному засвоєнню кожною дитиною необхідних знань, умінь, навичок.
Неділько Валентина Михайлівна
керівник гуртка
Має вищу педагогічну освіту, талановитий педагог, творча особистість, проявляє високий рівень професіоналізму, майстерності. Використовує особистісно-орієнтований підхід до організації освітнього процесу. На її заняттях діти легко та невимушено навчаються англійської мови. Педагог робить цей процес веселим та цікавим. Весь процес вивчення англійської мови в педагога грунтується на ігрових діях, обов'язково із залученням малюнків, віршів, пісеньок та з використанням аудіозаписів.